środa, 23 stycznia 2013

from the beginning

brak czasu. albo może jednak lenistwo ?
tym razem jedno i drugie.
fakt nie mam tyle czasu jak we wcześniejszych miesiącach (zaliczenia - w trakcie; sesja - przede mną) - trzeba się uczyć, a przez braku czasu na ćwiczenia, rozleniwiłam się bo nie ćwiczę. Jedyne co robię (już też coraz rzadziej) to brzuszki przed snem, nie zajmują dużo czasu, nie potrzeba do nich dużo miejsca, ale to i tak jest nic przy wcześniejszych ćwiczeniach. MUSZĘ JAK NAJSZYBCIEJ WRÓCIĆ DO WSPÓLNYCH ĆWICZEŃ Z EWĄ!! ostatni egzamin mam 2-go lutego (oby się obyło bez poprawek), więc postanawiam już tego dnia rozpocząć ćwiczenia z "turbo", a na rozgrzewkę będzie skalpel. W zeszłym tygodniu udało mi się  (również przed snem) wygospodarować czas na takie właśnie ćwiczenia - skalpel -> turbo -> brzuszki. Byłam zadowolona z siebie bo przy skalpelu już prawie wcale się nie wypociłam (a dawałam z siebie dużo), lekko mięśnie nóg dawały o sobie znać, a przy turbo to już była "męczarnia" :) Niestety nie mogę (chyba) dwóch ćwiczeń wykonywać z tej płyty, ponieważ lewą rękę od urodzenia mam słabą (problem z nerwem na plecach w okolicy łopatki), ale modyfikuje je tak, żeby porządnie ćwiczyć nie przeciążając lewej ręki.


Tak tak wiem. Miały być zdjęcia z tego miesiąca. Myślę że uda mi się je zrobić w ten piątek. Teraz uciekam do nauki bo jutro czeka na mnie ustne zaliczenie :[ bhle!





Tyle smutnych minek w tym miesiącu się narobiło.. a tu jeszcze nie całe 2 tygodnie zostały od lutego.. ciekawe ile ich jeszcze przybędzie.

A wam jak idzie z byciem FIT ? :)

2 komentarze:

  1. Mam ten sam problem od poniedziałku :( ! Sesja dała się we znaki ale staram się ćwiczyć, nawet same brzuszki przed snem i ćwiczenia na "boczki" z turbo:) Wczoraj miałam zrobić ćwiczenia na ramiona ze skalpela i na brzuch ale zawzięłam się i zrobiłam cały program :) dla chcącego nic trudnego! pozdrawiam i życzę owocnej nauki xx

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że wszystkie zaczynamy ćwiczyć z Ewką :)

    OdpowiedzUsuń