poniedziałek, 7 stycznia 2013

mini break

huuu ! jestem! żyję! ;)  i sumienie mnie gryzie ;<

Ostatni raz kiedy ćwiczyłam z nagraniem E. Chodakowskiej to równy tydzień temu :( w poniedziałek :( a reszta dni w zeszłym tygodniu to praktycznie same brzuszki (bez soboty -w sobotę miałam niż psychiczny i zupełnie nic mi się nie chciało..). Mogło być lepiej, ale całkiem źle nie jest, bo przecież ćwiczyłam (co prawda tylko brzuch ale ćwiczyłam :P).
Z racjonalnego odżywiania się niestety nic nie wyszło, zaczynając od sylwestra i kończąc na dniu wczorajszym to pochłaniałam praktycznie same niezdrowe rzeczy :< pizza, popcorn, spaghetti, chipsy, fast foody, pepsi itp.wszystko przez te gorsze kobiece dni :D (ale(!) kanapki z pomidorkiem i serkiem też były ;P żeby nie było :D hehe).
Wiem, że postępując w ten sposób sama sobie szkodzę i sama siebie oszukuję - nie jest to zdrowe.
Trzeba zrobić rachunek sumienia, naprawić to co było złe i sobie samemu wybaczyć, pilnować aby znów do tego nie doszło i tylko żeby było lepiej i lepiej :)
 Ponoć jest tak "jaki sylwester taki cały rok", więc wyciągam wnioski iż ten nowy rok dla mnie będzie dobry ;)!
W tym tygodniu postaram się zrobić zdjęcie obecnej mojej sylwetki i rozpocznę ćwiczenia z kolejną płytą (nie wiem jeszcze czy "z gwiazdami" czy "turbo" :P), więc dopiero po weekendzie można spodziewać się nowej notki (w tym tyg. czas na naukę :<).

Jak widać w tym kalendarzu umieściłam dodatkowe dni ze stycznia ;)

MIŁEEEGO DNIAA! :* :))

4 komentarze:

  1. od niedawna też prowadzę taki kalendarz,w którym kolorami zaznaczam różne rzeczy -pozwala mi to bardziej się kontrolować. Twój jest niezły! jak mało dni bez ćwiczeń-tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wyniki :) na prawdę podziwiam cię. Oby styczeń był równie udany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa taki kalendarz musi bardzo dobrze wpływać na motywacje i efekty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy blog dotyczący odchudzania, mnóstwo cennych porad. Zapraszam na moją stronę poświęconą tematyce odchudzania. Macie tam wiele fachowych artykułów, dotyczących zarówno diety jak i ćwiczeń. Tylko u mnie znajdziecie tabele kaloryczna oraz kalkulator idealnej wagi.

    OdpowiedzUsuń