wtorek, 5 lutego 2013

new month - new beginning

Czeeeść! :)

Witajcie w nowym, już drugim miesiącu tego roku :D Jak tam wam życie leci? ;P
Ja wraz z początkiem tego miesiąca (jak już wiecie z poprzedniej notki) zaczęłam nowy początek z ćwiczeniami :)) Koniec sesji to koniec z brakiem czasu na wszystko! Teraz nie dość, że jest czas to i są chęci.. Widząc wpis Ewy Chodakowskiej na facebooku "zostały tylko 3 miesiące do wiosny", uświadomiłam sobie, że faktycznie tak jest :D Ewcia wcale nie kłamie! :D heheh!
Na nowo zaprzyjaźniam się ze "skalpelem", "killerem", "turbo" i po raz kolejny przepraszam się ze swoim różowym hula hop :D Tym razem na każde ćwiczenia  z "filmem" daje sobie po 3 tyg. w takiej kolejności jak wymieniłam wyżej lecz i na koniec dodam w końcu "z gwiazdami" :D (wciąż nie obejrzałam tej płytki :D). Póki co pogoda nie zachęca do biegania (jak nie śnieg, to wieje lub siąpi deszcz i jest zimno) i wciąż brak pieniążków na zakup karnetu , żeby zacząć chodzić na aerobik :< ALLEEE myślę, że i tak obejdzie się bez aerobiku. Mając taki arsenał ćwiczeń z Ewą dostępnych w internecie może być to tylko zbędnym wydatkiem pieniędzy ;) Oczywiście zachowując przy tym systematyczność do tych ćwiczeń jak i innych dodatkowych form ruchu :D
W planach mam także jazdę na rowerze przez trasę ok.18km (dom->chłopak->dom) :D Ale na to również musi być odpowiednia pogoda :P

Naoglądałam się różnych zdjęć "motywatorów" (czyt. pięknych dziewczyn i fajnych ciuchów :D)  i znów jestem pełna optymizmu i chęci do działania :D Wiem, że ja też potrafię dać z siebie wszystko i tak też zrobię, aby czuć się niemalże idealnie z samą sobą :D

Teraz do mnie dotarło dlaczego ostatnio nie miałam ochoty działać - ponieważ jestem już "uzależniona" od ćwiczeń z Ewą, a ich brak przez dłuższy czas przekłada się na brak chęci na cokolwiek innego bo w głowie i nade mną wisiało wciąż to same zdania: musisz ćwiczyć! znajdź czas na ćwiczenia! rusz się a będzie Ci lepiej! itp. :D (mam nadzieję że rozumiecie o co mi chodzi :D)

W ĆWICZENIACH JEST SIŁA! :D
CIAO :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz