poniedziałek, 12 listopada 2012

step 2.

Buu ! :(
Nie wyszło tak jak chciałam :(  Tylko dwa dni miałam z ćwiczeniami Ewy Chodakowskiej, a w założeniu miało być minimum trzy.. bhlee :[
ALE JEST NOWY TYDZIEŃ i szansa do nadrobienia ;D
Ćwiczonka z Ewą już za mną :)) lekko nie było, ale jest coraz lepiej :)
Za miesiąc (jakoś w grudniu :P) zrobię sobie fotkę i połączę z fotką z 08.10.12 (to jakiś prawie miesiąc przed tym jak zaczęłam ćwiczyć) w celu porównawczym, czy choć troszkę ciało się zmieniło (bo póki co waga mi ciągle tyle samo wskazuje :[ ).
W każdy poniedziałek będę tu zamieszczać notkę z kalendarzem moim wykonanych już ćwiczeń, żeby za bliskie X czasu zobaczyć czy jest progres lub regres albo zupełnie bez zmian co wiąże się z wprowadzeniem zmian ;)






Was również zachęcam do prowadzenia takiego kalendarza z zaznaczonymi dniami kiedy były ćwiczenia a kiedy mięśnie miały wolne ;) Oczywiście nie musi to być w takiej formie jak mój kalendarz, może to być zwykły w wersji papierowej, mobilnej lub w każdej innej, w jaki tylko przyjdzie wam do głowy :) Tylko warto go systematycznie uzupełniać, aby niczego nie przeoczyć ;) Myślę, że późniejsze zerknięcie na taki spis dni w których ćwiczyliśmy może działać mobilizująco i zachęcająco do dalszych ćwiczeń :)
Może z czasem do swojego kalendarza wprowadzę dodatkowo pomiary wagi lub poszczególnych partii ciała zapisywane dwa razy w miesiącu (raz na dwa tygodnie), zastanowię się jeszcze nad tym ;)


Zachęcam was do spełniania swoich marzeń ! Ten pierwszy krok ku marzeniom zrób już teraz! W tej chwili, a nie jutro bo jutro może być jeszcze gorzej ;)
Trzymajcie się :* :D

1 komentarz: